Стратегія
розвитку закладу дошкільної освіти регламентується відповідно до Законів
України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Положенням «Про дошкільний
навчальний заклад», Базовим компонентом дошкільної освіти і обраних освітніх
програм змісту освіти, Концепції національно-патріотичного виховання дітей та
молоді, нового Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів
(затверджений наказом Міністрества охорони здоров’я України від 24.03.2016
№234), відповідно до листа Міністерства освіти
і науки України «Про організацію освітньої роботи в дошкільних навчальних
закладах у 2019/2020 навчальному році».
Основним
завданням колективу Білозерського ясел-садка комбінованого типу № 4 є розвиток,
збереження та зміцнення фізичного і психічного здоров’я дошкільників,
забезпечення якісної підготовки дітей старшого дошкільного віку до навчання в
школі. Діти старшого дошкільного віку повинні досягти певного рівня розумового
й емоційно – вольового розвитку, володіти розумовими операціями, вміти
узагальнювати й диференціювати предмети і явища довкілля, планувати свою
діяльність і здійснювати самоконтроль, тому діяльність колективу підпорядкована
ефективній організації навчально – пізнавальної діяльності дошкільників,
формуванню початків духовної культури дитини, поваги до державних символів та
громадських цінностей, розширенню знань про природу рідного краю, народні
ремесла, звичаї та традиції.
Головна
мета дошкільної освіти – створити сприятливі умови для особистісного
становлення і творчої самореалізації кожної дитини, формування її життєвої
компетентності. Тому пріоритетним напрямком діяльності закладу був обраний еколого – валеологічний. Саме в нашому закладі
природа відкривається перед дитиною як жива лабораторія, де можна спостерігати
і вивчати життя її мешканців, як відповідна школа, в якій успішно можна
оволодіти елементарними правилами поведінки, вміннями та навичками розумного
використання природи, примноження та охорони її багатства.
Наш заклад дошкільної освіти є комунальною власністю Білозерської селищної
ради.
У 2019 – 2020 навчальному році дошкільний
заклад відвідувало 123 дитини. У закладі
функціонувало 5 груп. Із них: 1 група раннього
віку, 1 група молодшого
дошкільного віку, 1 група середнього
дошкільного віку, 2 групи старшого дошкільного віку.
Заклад
працював і продовжує працювати за 10,5- годинним режимом.
Навчально-виховний процес у дошкільному
закладі забезпечували 12 педагогічних працівників, у тому числі: директор, 1 вихователь-методист, 9 вихователів, 1 музичний керівник.
Підвищення
рівня професійної компетентності педагогів – складна і копітка робота,
найважливішою формою якої є атестація педагогічних працівників, що стимулює
цілеспрямоване, безперервне підвищення рівня професійної майстерності педагога,
розвитку творчої ініціативи та росту його професійної компетентності. Атестація
педагогічних працівників – одне з основних завдань управлінської діяльності
адміністрації, яке зосереджене на створенні умов для якісного та успішного
проведення атестації та активізації розвитку творчої професійної діяльності педагогів, розвитку
креативного потенціалу та підвищення їхньої фахової компетентності, посилення
відповідальності за результати навчання й виховання дітей. Атестація дає змогу
виявити здатність та бажання педагогів до самоосвіти, самовдосконалення,
підвищення результативності роботи.
З метою виявлення професійного розвитку
педагогів та їх професійної майстерності, атестація педагогів здійснювалась на
основі комплексної оцінки рівня кваліфікації, педагогічної майстерності,
результатів педагогічної діяльності педагогічних працівників шляхом проведення
аналізу освітньо-виховного процесу: перегляди відкритих занять, режимних
моментів, роботи з батьками тощо. Згідно з графіком проведення атестації
вивчалася система роботи вихователів, проводились співбесіди з педагогами з
питань самоосвітньої діяльності, вивчалась документація, аналізувався
рейтинг серед колег, вихованців, батьків. Педагогічні працівники залучались до
активних форм методичної роботи: виступи на педагогічних радах, брали участь у
семінарах. За підсумками атестації у 2020 році педагоги Бевзенко В.В., вихователь средньої групи та Шевченко Юлія Вільямсовна, вихователь старшої групи № 1, підтвердили раніше присвоєї кваліфік
08 листопада 2020 року на базі
закладу був проведений семінар-практикум "Формування еколого-валеологічного розуміння", під час якого Бевзенко Валентина Віленівна показала відкрите заняття для середньої групи "Повітря навколо нас", а Шевченко Юлія Вільямсовна запросила на своє відкрите заняття для старшої групи "Подорожуємо, вивчаємо, оберігаємо".
Протягом року колектив перебував у творчому пошукові щодо розв’язання
основних завдань:
1.
Продовжити роботу
над формуванням соціальної компетентності дошкільника як необхідної умови
сучасної дошкільної освіти при тісній взаємодії з батьками.
2.
Спрямувати роботу на розвиток патріотичного виховання у контексті розвитку
морально-духовного потенціалу особистості дитини дошкільного віку у процесі
ознайомлення з природою рідного краю.
3.
Збагачувати та розвивати
комунікативно-мовленнєву компетентність дошкільників використовуючи засоби
інноваційних технологій, а також різні форми і методи роботи .
4.
Створити
умови для забезпечення трудового та економічного виховання.
З цією метою було проведено ряд
заходів, а саме:
Фізкультурно-оздоровча робота в яслах-садку проводилася згідно плану в
системі:
-
Ранкова
гімнастика щодня згідно розкладу та віку дітей;
-
Гімнастика
пробудження після сну;
-
Динамічні
паузи між заняттями;
-
Фізкультхвилинки
в процесі заняття.
Фізкультурні заняття 2 рази на тиждень у спортивній залі, три рази
фізкультура на свіжому повітрі у вигляді частини заняття, рухливих спортивних
ігор, розваг, естафет, а також екскурсій пізнавального характеру та піші
переходи згідно віку.
За браком коштів недостатньо фізкультурного обладнання.
У квітні 2019 року була проведена комплексна перевірка у старшій групі з
метою визначення компетентності старшого дошкільника згідно вимог Базового
компонента дошкільної освіти та програми «Дитина».
Слід відмітити, що вихователі старшої групи Шевченко І.П. та Леонова А.М.
спрямували зусилля не тільки на навчальну діяльність, але і на розвиток
креативних здібностей та створення умов для розгортання специфічних видів
дослідницької та експериментальної діяльності, формування компетентності з
питань безпеки дошкільника, виховання основ безпечної поведінки в різних
життєвих ситуаціях, відповідального ставлення до власного здоров’я.
Матеріали перевірки свідчать, що навчально-методична та матеріальна база в
усіх вікових групах згідно вимог програми «Дитина» та «Типовому переліку
обов’язкового обладнання навчально-наочних посібників та іграшок в ДНЗ» від
11.09.2002 року № 509 потребують поповнення. Значну увагу приділено активізації
пізнавальної організаційної контрольно-оцінної діяльності як на заняттях, так і
в повсякденному житті.
У всіх вікових групах систематизовано матеріали з питань формування
здорового способу життя дітей, інформації в батьківських куточках, періодично
змінюються згідно вивчених завдань та піднятих питань на педгодинах.
Структура річного плану ясел-садка відповідає законодавчим вимогам та
охоплює всі напрями роботи. При визначенні основних завдань на наступний рік
враховано досвід педагогічних працівників, їх кваліфікацію, творчі здібності,
підготовлено ряд довідок та аналітичних матеріалів.
За минулий навчальний рік було проведено 4 педагогічних ради.
Питання, які розглядалися на педрадах, носили аналітичний характер .
Більшість питань стосуються аналізу освітньо-виховного процесу, форм роботи
з фізичного виховання, патріотичного та мовленнєвого розвитку.
Вивчення стану освітньо-виховної діяльності, результативності роботи
педагогічного колективу здійснювалися за допомогою різних видів контролю:
-
Анкетування
педагогів та батьків;
-
Аналізу
контрольних занять;
-
Аналізу
антропометричних вимірювань.
-
Щоквартально
сестрою медичною старшою проводиться аналіз захворюваності;
-
Щомісяця
аналізується дотримання норм харчування, аналіз антропометричних вимірів
дітей раннього віку, гігієнічне навчання з працівниками.
Упродовж року
вихователем-методистом Шепель О.В. методична
робота та робота методичного кабінету проводилась таким
чином, щоб сформувати професійну компетенцію, збагатити інтереси, задовольнити
духовні і професійні потреби педагогів. Щоб задовольнити духовні і професійні
потреби педагогів щодо організації освітнього процесу в закладі, були
використані різноманітні форми методичної роботи з педагогічними кадрами, як
то: педагогічні ради, семінари-практикуми, методичні об’єднання, тренінги,
ділові ігри, конкурси, виставки, консультації.
Методична служба базувалася на
досягненнях науки, перспективного педагогічного досвіду кращих педагогів і була
спрямована на підвищення компетентності та професійної майстерності кожного
педагога. Реалізація виконання завдань аналізувалася під час проведення
засідань педагогічних рад, де розглядалися актуальні питання: «Трудове виховання в дошкільному закладі», «Хочеш бути
здоровим – будь ним», «Готовність дітей до школи».
Усі педагогічні ради проводились у нетрадиційній сучасній
формі з використанням інтерактивних форм роботи з кадрами. На педагогічних
радах передовим педагогічним досвідом ділилися вихователі-методисти Вдовиченко Л.О., Шевченко І.П., Бевзенко В.В.,
Шевченко Ю.В. Виступи педагогів – учасників
засідань (Рожковської Г.А., Бовкун О.В., Ткаченко Т.М., Царюченко
Д.О.). Виступи характеризувалися діловитістю, конкретністю,
підкріплені власним досвідом роботи з дітьми, науковим обґрунтуванням. До кожного засідання
педагогічної ради були організовані виставки новинок науково-методичної
літератури, узагальнені матеріали передового педагогічного досвіду працівників
закладу. Варто зазначити, що виконання рішень педагогічних рад постійно
трималося на контролі в адміністрації, педагоги творчо та креативно з усією
відповідальністю поставилися до їх виконання.
У системі
проходило інформування педагогів про нові досягнення психолого-педагогічної
науки, передової педагогічної практики, нові технології здійснення освітнього
процесу. Постійно здійснювався огляд новинок педагогічної та методичної
літератури. Дієвими та корисними були для педагогів тематичні виставки
методичної літератури з різних напрямків освітньої роботи.
Методичний кабінет
Забезпечувався системний підхід до організації методичної роботи, яка ефективно
та якісно була спрямована на надання педагогам дієвої допомоги та всебічного
сприяння участі педагогів закладу освіти у можливих методичних заходах.
Організація методичної роботи з
педагогічними кадрами носить діагностично-прогностичний характер, базується на
глибокому аналізі роботи при проведенні навчально-виховного процесу.
Діагностування педагогів проводиться систематично за допомогою анкет, картосхем
морально-педагогічного клімату в колективі. Цьому питанню постійно приділяється
велика увага, що дозволяє вчасно коректувати і надавати методичну допомогу у
розв’язанні проблемних завдань, у визначенні її форм.
Для педагогів
проводились змістовні колективні та індивідуальні консультації: «Створення
інтегрального середовища в освітньому просторі ЗДО»
та «Емоційно-розвивальне середовище-емоційні «намистинки» для маленької
дитинки». До кожної консультації були розроблені і надані для
практичного використання методичні рекомендації.
Важливою й
найефективнішою формою методичної роботи з вихователями стало проведення відкритих занять до різних
методичних форм роботи з кадрами. Педагогами Леоновою А.М., Бовкун О.В. були якісно
підготовлені та проведені відкриті заняття, які відповідають сучасним вимогам,
з використанням інноваційних технологій. Дана форма роботи дала можливість
педагогам теоретично та практично оволодівати самоаналізом та дискутувати щодо
використання форм та методів освітньо-виховної роботи з дітьми, збагатити свій
власний досвід.
Кваліфікаційний рівень педагогів підвищується шляхом проходження курсової
перепідготовки та вміння працювати з Інтернетом, користуватися новинками
педвидань.
Із 12 педагогів 10 мають повну вищу освіту, 2 – неповну вищу освіту.
Категорію «спеціаліст» мають три педагоги, категорію «спеціаліст ІІ категорії»
– 1 педагог, категорію «спеціаліст І категорії» - чотири педагоги, «спеціаліст
вищої категорії» - 5 педагогів. Звання «вихователь-методист» мають 5 педагогів.
Ясла-садок забезпечено кадрами не в повному обсязі. За браком коштів не
введено 0,625 ставки інструктора з фізкультури, 0,5 ставки практичного
психолога, 0,5 ставки соціального педагога, 0,5 ставки керівника гуртка, три
штатних одиниці кочегара.
Нормативна база з охорони праці, техніки безпеки та пожежної безпеки
потребує удосконалення та поповнення.
Пріоритетними напрямками у сфері матеріально-технічного та
навчально-методичного забезпечення є зміцнення бази та сучасне оснащення
педпроцесу, розвивального, предметно-ігрового простору дітей.
Протягом року створено банк даних дітей пільгових категорій:
-
Діти-інваліди
– 0 дитини;
-
Діти
АТО – 5 дітей;
-
Діти
із малозабезпечених сімей – 6 дітей.
-
Діти
із багатодітних сімей – 7 дітей.
Усі категорії дітей забезпечені безкоштовним харчуванням або сплачують 50%
від оплати за харчування згідно рішення 20 сесії сьомого скликання від
18.12.2018 року № 269/495 «Про плату за харчування дітей в закладах дошкільної
освіти Білозерської селищної ради».
Рішення
педрад виконано на 85%. Неоднаразово педпрацівники брали участь у вебінарах,
організованих порталом «Педрада».
Із року в рік зростає кількість
чинників, які негативно позначаються на здоров’ї і житті людини. Тому завдання
дошкільного закладу – створити максимально безпечні умови перебування дітей у
довкіллі, формувати в них усвідомлення цінності власного життя та здоров’я,
достатній рівень психофізичного розвитку, стереотипи безпечної поведінки.
Забезпечити виконання цих завдань допоможе чітко організована систематична
робота з ОБЖД.
Маленька людина,
як і доросла, має бути готовою до зустрічі з можливою небезпекою. Від того, чи
буде у дитини сформовано елементарну життєву компетентність, залежить
адекватність її поведінки в різноманітних ситуаціях: буде вона активним
суб’єктом життєдіяльності, продемонструє зрілу (відповідно до свого віку) форму
поведінки чи розгубиться, запанікує під час небезпеки або стане причиною
виникнення небезпечної ситуації.
Саме тому важливе завдання
дошкільних закладів – формування у дітей розуміння цінності власного життя та
здоров’я, необхідності дотримання правил безпеки життєдіяльності.
Напрями роботи з педагогами
Щоб досягти високих показників у реалізації цього
завдання, радимо педагогам:
1. Ознайомитись з нормативним
забезпеченням з охорони життєдіяльності дітей:
- вивчення базових документів:
Закону України «Про дошкільну освіту». Базового компонента дошкільної освіти,
Державної національної програми «Освіта: Україна ХХ століття», Конвенції ООН
про права дитини:
- проведення зустрічей за
«круглим столом» із інспекторами ДАІ, працівниками ДСНС, лікарем-токсикологом,
практичним психологом;
- проведення семінару
«Забезпечення права дитини на охорону здоров’я», здорового способу життя через
створення умов безпечного їх утримання».
2. Організація практичної роботи
педагогів дошкільного закладу з підготовки навчальної бази:
- опрацювання методичної
літератури з питань ОБЖД:
- оформлення каталогу з цієї
теми;
- підготовка таблиць і
дидактичних ігор;
- створення перспективного
плану роботи відповідно до вимог Базового компонента та чинних програм.
3. Обмін досвідом на
семінарах-практикумах, засіданнях творчої групи, відкритих заняттях.
4. Організація взаємодії
педагогів дошкільного навчального закладу з родинами вихованців та
громадськістю:
- анкетування батьків і дітей;
- оформлення стендів допоміжної
інформації;
- проведення консультацій,
бесід, тощо.
Зусилля педагогічного колективу у 2019-2020 навчальному році було спрямовано на покращення матеріально-технічної та навчально-методичної
бази дошкільного закладу:
№
|
Найменування
|
Кошти
|
Джерело фінансування
|
1
|
Канцтовари
|
229 грн.
|
Благодійні внески
|
2
|
Господарчі товари
|
646,60 грн.
|
Благодійні внески
|
3
|
Іграшки новорічні
|
489 грн.
|
Благодійні внески
|
4
|
Кухонний інвентар
- Відра емальовані - 2шт.
- Каструля емальована 1 шт.
- Дошки розробні – 6 шт.
- Ніж – 1 шт.
|
1815,70 грн.
|
Благодійні внески
|
5
|
Бензин для генератора в газову
котельню
|
610 грн.
|
Благодійні внески
|
6
|
Масло моторне для генератора в
газову котельню
|
185 грн.
|
Благодійні внески
|
7
|
Новорічні прикраси
|
716 грн
|
Благодійні внески
|
8
|
Господарчі товари
|
136
|
Благодійні внески
|
9
|
Заміна світильників у мізичному
залі
|
2 118
|
Благодійні внески
|
10
|
Канцтовари
|
393
|
Благодійні внески
|
11
|
Меблі дитячі (І молодша група і
середня група № 1)
|
4 485
|
Благодійні внески
|
12
|
Ніж кухонний (2 шт)
|
220
|
Благодійні внески
|
13
|
Господарчі товари
|
1 148
|
Благодійні внески
|
14
|
Електропраска
|
570
|
Благодійні внески
|
15
|
Медикаменти
|
297
|
Благодійні внески
|
16
|
Ремонт воріт
|
1 174
|
Благодійні внески
|
17
|
Канцтовари
|
132
|
Благодійні внески
|
18
|
Побутова хімія
|
121
|
Благодійні внески
|
19
|
Тюль (17 м) (середня гр. № 2)
|
2 820
|
Благодійні внески
|
20
|
Шафа-кухня (середня гр. № 2)
|
3 500
|
Благодійні внески
|
21
|
Шафа-столик (середня гр. № 1)
|
4 800
|
Благодійні внески
|
22
|
Килимове покриття
|
2 697
|
Благодійні внески
|
23
|
Господарчі товари
|
220
|
Благодійні внески
|
24
|
Бланідаз
|
242,50
|
Благодійні внески
|
25
|
Заміна лінолеуму в музичній
залі
|
Благодійні внески
|
|
26
|
Доводчик на вхідні двері
|
700
|
Благодійні внески
|
27
|
Установка доводчика дверей
|
300
|
Благодійні внески
|
28
|
Заміна дзеркал у музичній залі
|
900
|
Благодійні внески
|
29
|
Господарчі товари
|
335
|
Благодійні внески
|
30
|
Заміна лінолеуму у музичній
залі
|
16 100
|
Благодійні внески
|
31
|
Заміна двох дзеркал у музичній
залі
|
900
|
Благодійні внески
|
32
|
Канцтовари
|
547
|
Благодійні внески
|
33
|
Меблі дитячі (2 групи)
|
4 485
|
Благодійні внески
|
Всього: 54 031,
80 грн.
|
Організація харчування дітей у дошкільному навчальному
закладі здійснюється у відповідності до Закону України «Про дошкільну освіту»
(ст. 35. Організація харчування дітей у дошкільному навчальному закладі),
чинного Статуту закладу та з урахуванням Постанови Кабміну України «Про
затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», за № 1591
від 22.11.2004р., Наказу МОЗ і МОН України за № 242/329 від 01.06.2005р. «Про
затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах».
Добовий
харчовий раціон складається із наявного набору продуктів відповідно до вимог
постанови Кабміну України від 22.11.2004 року № 1591 «Про затвердження норм
харчування у навчальних та оздоровчих закладах».
Аналіз виконання норм продуктів харчування
у Білозерському яслах – садку № 4 за 2019 рік
(ранній і дошкільний вік)
Назва продукту
|
Білозерський ясла-садок № 4
%
|
||
Від 1 до 3-х років
|
Від 3 до 6 (7) років
|
||
1.
|
Хліб житній
|
110
|
109
|
2.
|
Хліб пшеничний
|
110
|
110
|
3.
|
Борошно пшеничне
|
68
|
56
|
4.
|
Крохмаль
|
59
|
63
|
5.
|
Крупи, бобові,
|
156
|
139
|
6.
|
Макаронні вироби
|
79
|
70
|
7.
|
Картопля
|
128
|
104
|
8.
|
Овочі різні
|
59
|
67
|
9.
|
Фрукти свіжі, цитрусові
|
82
|
52
|
10.
|
Соки
|
110
|
92
|
11.
|
Фрукти сушені
|
42
|
42
|
12.
|
Кондитерські вироби
|
167
|
87
|
13.
|
Цукор
|
110
|
110
|
14.
|
Мед, медопродукти
|
0
|
0
|
15.
|
Масло вершкове
|
111
|
109
|
16.
|
Олія
|
117
|
114
|
17.
|
Сало
|
0
|
0
|
18.
|
Яйця, штук
|
54
|
52
|
19.
|
Молоко, кисломолочні продукти
|
50
|
54
|
20.
|
Сир кисломолочний
|
48
|
47
|
21.
|
Сир твердий
|
117
|
93
|
22.
|
Сметана
|
69
|
53
|
23.
|
М'ясо, м'ясопродукти
|
85
|
69
|
24.
|
Риба, рибопродукти
|
81
|
55
|
25.
|
Кава злакова, цикорій
|
42
|
29
|
26.
|
Какао
|
48
|
37
|
27.
|
Чай
|
110
|
110
|
28.
|
Сіль, сіль йодована
|
110
|
110
|
29.
|
Дріжджі
|
9
|
16
|
30.
|
Лавровий лист
|
35
|
73
|
31.
|
Сухарі панірувальні
|
0
|
0
|
32.
|
Томатна паста
|
89
|
147
|
33.
|
Ванільний цукор
|
30
|
31
|
34.
|
Кислота лимонна
|
35
|
38
|
Середній показник виконання норм харчування
|
74%
|
68%
|
Середній показник виконання
норм харчування за 2019 рік:
Дошкільний вік – 79%
Ранній вік – 84%
Харчоблок
забезпечений достатньою кількістю справного технологічного і холодильного
обладнання, кухонним та столовим посудом, миючими і дезінфікуючими засобами,
інвентарем, санітарним і спеціальним одягом.
Документація щодо організації харчування дітей в
дошкільному закладі ведеться сестрою медичною старшою Пістолетовою О.В. відповідно
до Інструкції харчування дітей у дошкільних навчальних закладах (Наказ МОН
України та МОЗ України від 17.04.2006 р. за № 298/227).
Директором Шейхудіновою Т.М., радою по харчуванню та
сестрою медичною старшою здійснюється щоденний контроль за роботою кухарів щодо
дотримання технології приготування їжі, виходу та якості страв; ведення
документації з питань харчування; забезпеченість обладнанням, посудом, кухонним
інвентарем, спецодягом з відповідним маркуванням та використанням за
призначенням; якістю продуктів харчування при отриманні від поставщиків;
ведення документації з питань харчування; забезпеченістю миючими,
дезінфікуючими засобами; дотриманням вимог щодо зберігання продуктів
харчування; санітарно-гігієнічного стану харчоблоку та допоміжних приміщень;
дотриманням строків реалізації продуктів; товарне сусідство тощо.
Упродовж навчального року проводилися епізодичні та
попереджувальні контролі з боку завідувача та вихователя-методиста, направлені
на створення умов для раціонального харчування дітей в умовах групової кімнати.
В усіх вікових групах вихователі прищеплюють культурну
поведінку під час споживання їжі (у разі потреби користуватися серветками, перед
початком прийому їжі помічники вихователів допомагають разом з черговими дітьми
сервірувати столи). Посуд у всіх вікових групах має належний естетичний вигляд.
В групах (середніх №1, № 2 і старшій) оформлені сучасні куточки чергових, в
яких висвітлено графік чергування дітей, наявний привабливий спец огляд для
дітей. Вихователем-методистом здійснюється епізодичний контроль за аналізом
стану формування культурно-гігієнічних навичок у дітей під час миття рук,
прийомів їжі, одягання та роздягання. Питання організації харчування в ЗДО
включалися в тематику батьківських конференцій, виробничих нарад при
завідувачу, а також висвітлювались в інформаційних батьківських куточках.
Аналізуючи
вищезазначене в організації освітнього процесу залишаються недосконалими
важливі питання:
1. Робота над темою садка: «Забезпечення
соціально-особистісного розвитку дитини дошкільного віку шляхом взаємодії
вихователів та батьків».
2. Презентація досвідів «вихователів-методистів».
3. Публікація педагогічного досвіду в пресі.
4. Брак фотоматеріалу та звітів про проведену роботу на
сайті закладу.
5. День відкритих дверей для батьків. Родинні свята.
6. Продовження роботи над обладнанням спортивного майданчика
(стежки здоров’я та стояків для стрибків з місця).
7. Поповнення матеріально-технічної та навчально-методичної
бази ігровим спортобладнанням згідно Типового переліку іграшок та обладнання в
ЗДО.
Річний план на 2019-2020 навчальний рік був реальним, що дозволило досягти майже всіх поставлених цілей. Таким чином, аналіз роботи ЗДО за навчальний рік показав, що обрані форми і
методи, об’єднані зусилля адміністрації та педагогічного колективу позитивно
впливають на результативність роботи з кадрами та досягнення мети. Річний план
за минулий навчальний рік виконано. Роботу
педагогічного колективу за минулий навчальний рік оцінено як задовільний.
Немає коментарів:
Дописати коментар